• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Klarnakortet via klarna-appen

Milou

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
31 Mars 2020
Meddelanden
491
Mottagna reaktioner
130
Poäng
327
Hur lång tid brukar det ta från att man begär från Klarna till Skrill att det kommer in på ens Skrill-konto? gjorde ett "köp", alltså från Klarna till Skrill vid 12 idag, men ännu inte dykt in på Skrill :confused:
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 263
Mottagna reaktioner
865
Poäng
717
Hur lång tid brukar det ta från att man begär från Klarna till Skrill att det kommer in på ens Skrill-konto? gjorde ett "köp", alltså från Klarna till Skrill vid 12 idag, men ännu inte dykt in på Skrill :confused:

Mitt har alltid kommit direkt. :/
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 576
Mottagna reaktioner
7 012
Poäng
4 807
Jävla mongo-Klarna. I onsdags hade jag ca 11.000 i uppskattat köputrymme. När jag idag skulle tanka bilen på några hundringar gick köpet inte igenom. Köputrymmet hade då hux flux ändrats till 0 :D Fattar inte hur de gör sina uppskattningar. Hur kan det bara ändras så där från en dag till en annan?
Det var ju inte bra, har du frågat Klarna och vad säger dem?
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 263
Mottagna reaktioner
865
Poäng
717
Har 0 i utrymme just nu, blir totalt 4500 att betala in denna månaden (blir cirka 10% av totalskulden) så får se om jag får nytt utrymme eller inte.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp